Onze reis naar Nieuw-Zeeland en Australië

2 november 2023 - Eindhoven, Nederland

Lieve allemaal,

Zoals jullie weten vertrekken Charles en ik op 22 november naar Nieuw- Zeeland. Op 25 december volgen Rens en Pleun ons naar Nieuw-Zeeland. Na 2,5 week daar reizen we met ons 4-tjes verder naar Australië. Via deze blog houden wij jullie regelmatig op de hoogte van onze reis met verhalen en foto's.

Wij hebben er erg veel zin in om er samen een hele mooie reis van te maken.

Groetjes,

Charles, Rens, Pleun en Sas

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Daan:
    2 november 2023
    Ik wens jullie alvast een hele fijne reis. Heel leuk om jullie zo te volgen. X
  2. Anna:
    Super leuk. Heel veel plezier! ❤️
  3. Hans:
    2 november 2023
    Kei goed! Zie jullie in down under! Was het maar zo'n feest. Pffff ben jaloers.
  4. Marcel P:
    2 november 2023
    Fijne reis, en veel plezier allemaal.🫶🏻
  5. Lya en Frans:
    2 november 2023
    Heel veel plezier op deze mooi reis
  6. Gerard de Rooij:
    2 november 2023
    Geniet van dit mooie avontuur
  7. Stephan:
    2 november 2023
    Hele gave reis, geniet ervan en maak vooral een heleboel mooie herinneringen!!
  8. Anoniem:
    2 november 2023
    Ik heb er nii zo veel zin in
  9. Nancy:
    2 november 2023
    Super leuk om jullie zo te volgen. Zal wel veel flashbacks krijgen :) geniet er samen van.
  10. Charles:
    2 november 2023
    Hé anoniem we kunnen je ook thuislaten 😉
  11. Farhad VISHKAEE:
    2 november 2023
    Wij wensen jullie ook een fijne reis met heel veel plezier! ❤️❤️
  12. Saskia:
    3 november 2023
    Wij wensen jullie een hele fijne mooie reis en gaan jullie zeker volgen ❤️❤️
  13. Jos:
    7 november 2023
    Het is nog niet zover maar ik wens jullie nu alvast een mooie reis. Geniet er van en ik hoop dat anoniem en anoniem2 zich een beetje gedragen. 😉😘😉
  14. Anita:
    10 november 2023
    Ik wens jullie een geweldige reis toe. Maak maar mooie herinneringen 😍. Leuk om jullie straks te volgen😘
  15. Danielle Cremers:
    12 november 2023
    Ik wens jullie een fantastische reis toe en we gaan jullie zeker volgen. 😘
  16. Mieke Butterbrod:
    12 november 2023
    Het wordt vast een avontuur om nooit te vergeten. Geniet er samen van. Liefs uit Luyksgestel
  17. Marit Blom:
    20 november 2023
    Wat een geweldige reis wordt dit! Ga er met zijn allen enorm van genieten!!! En denk een keer aan je fysio ;-) Groetjes Marit
  18. Hans:
    22 november 2023
    Ff nog een paar uurtjes geduld en dan begint het echt. ✈️✈️🛫🛬
  19. Pa Henk:
    23 november 2023
    Henk,Wat een geweldig begin van jullie vakantie,ik gun het jullie van harte ,heel veel plezier,en tot horens