Vertrek vanaf Düsseldorf

22 november 2023 - Düsseldorf Airport, Duitsland

Vandaag gaat het dan echt gebeuren. Onze reis gaat beginnen. Vanmorgen eerst nog gestemd en daarna nog uitgebreid ontbeten met Rens. Onze privé chauffeur heeft ons naar Dusseldorf gebracht. Na het afscheid van Rens konden we meteen inchecken. Geen wachtrijen bij de incheckbalie en security. We waren er dus zo. Nu zitten we te wachten op het vliegveld tot we kunnen  boarden, onze vlucht vertrekt om 14.45 u dus we hebben nog even. Er zijn veel Maxfans die naar de laatste F1 in Abu Dhabi gaan. Heel leuk om te zien, veel zijn in vol Red Bulltenue.

We laten weten als we in Christchurch zijn.

Liefs, Charles en Sas

ooh ja, we hebben ook nog een nieuwe auto gekocht. Die wordt geleverd als we weer thuis zijn ;-)

1. Nancy:
    22 november 2023
    Heel veel plezier geniet ervan. Ik reis graag mee en hoop heel vaak te zeggen o ja dat heb ik ook gezien. PS die auto heb ik vorig jaar ook al gekocht maar is nog steeds niet geleverd haha
  2. Saskia:
    22 november 2023
    Heel veel plezier samen. We gaan jullie volgen heel leuk om mee te mogen maken
  3. Miranda Huijsmans:
    22 november 2023
    Een hele goede reis en geniet er vooral heel erg van!
  4. Stephanie:
    22 november 2023
    Heeel veeel plezier samen en geniet!! ❤️❤️
  5. Anita:
    22 november 2023
    Geniet van elkaar en van de reis. Ik ga jullie volgen 😘
  6. John:
    23 november 2023
    The weather is ready for your arrival, we've had some nice sunny days and 24degrees here in Auckland New Zealand.
    People are swimming already at our local beach ⛱️...
    Have a safe trip!!!! Try to get some sleep if you can..
    See you at Auckland airport @ 4 am, did I say 4 am shit that's early hahaha 😆 😂 😅
  7. Erwin:
    23 november 2023
    Heel veel plezier en geniet van alles wat je gaat zien en meemaken.
  8. Marian Noels:
    23 november 2023
    Heel veel plezier samen! Geniet ervan!
  9. Eric:
    23 november 2023
    Njoy! lijkt me gaaf daar! Geniet er van
  10. Ria:
    24 november 2023
    Veel plezier!
    Dank dat ik op deze manier mag 'meereizen'
  11. Gerard de Rooij:
    24 november 2023
    Geniet ervan samen. Doe Jan de groeten van mij.
  12. Henk van Kruijsdijk:
    25 november 2023
    Wow wat gaaf jongens zo’n geweldige en avontuurlijke trip (eerst saampjes en later nog superfijn vergezeld door Rens & Fleur). Geniet met volle teugen daar down under. Dat lukt vast en zeker! Wij blijven het graag volgen.
  13. Bas:
    26 november 2023
    Goede start is gemaakt. Geniet van jullie fantastische reis. Met tweeën en met vieren.
  14. Anita k:
    26 november 2023
    Geniet van al het moois jullie te wachten staat 😘 geniet er samen van
  15. Hans:
    26 november 2023
    Hey hebben jullie toch mijn auto 🚗 meegenomen.. Was hem al kwijt. Hoef je iig geen auto te huren.
    Veel plezier ermee. Heerlijk 300km/uur. Schiet tenminste op dalijk in Down Under. Vroeg daar een x de weg. Antwoord: eerste rechts dan 1286km rechtdoor en dan op de eerste kruising links. :-))